צריך את עזרתכם, יש לי איביזה 2018, קבלתי אותה עם מערכת שמע מספיק חזקה שמנגנת גם צליל באיכות טובה
הבעיה העיקרית היא שברגע שאני שומע מוזיקה בעוצמה בינונית ומעלה, הבאסים מרעידים את הפלסטיק של הדלתות בצד ימין(משום מה רק בצד ימין) ושומעים את זה ממש
המליצו לי שני דברים, או לקנות מגבר וסאבוופאר, להעביר את כל הבאס לסאבוופאר מאחורה ולהוריד אותו מהרמקולים בדלתות ואז לא יהיה מה שירעיד את הדלתות או לגשת למקום שעושה בידוד אקוסטי ולעשות בידוד וזה אמור לפתור את הבעיה של הרעידות של הדלת ולהפסיק את הרעש
מה לדעתכם מומלץ לעשות?
בנוסף אם מישהו מכיר מקום טוב וממליצים עליו שעושה בידוד אקוסטי או מתקין ומוכר מערכות לרכב באיזור ראשון - אשדוד זה יעזור לי מאוד
תודה