Jump to content

יוסישרעבי

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי יוסישרעבי

  1. בא לי להתפנק ברכב חדש,לפני שאתחיל בנסיעות מבחן רציתי לדעת את הדעה שלכם לטוב ולרע,אשמח להמלצות,בשני הרכבים אעדיף את הדגם הגבוה ביותר ולא ה GTI ,תודה
×
×
  • תוכן חדש...