לרשותינו תקציב של 45k לקניית רכב משפחתי (שני ילדים, עברנו את שלב העגלות) נסועה ממוצעת של כ-220k.
חשוב לנו שהרכב יהיה נח, אמין וכמובן חסכוני מבחינת תצרוכת דלק וטיפולים.
אהבנו מאוד את הפלואנס הדיזלית, אבל לא מוצאים רכב עם קילומטראז' סביר וגם קצת חוששים מהקטע של הגיר והטיפולים שלפי מה שהבנו יקרים יותר. בינתיים מצאנו יונדאי i30cw מודל 2014 (2/2014) שעשה 90k ק"מ עם טסט לשנה( יד שניה פרטית עם הסטוריית טיפולים, היד הראשונה היתה ליסינג ללא הסטוריית טיפולים). המוכר מוכן להתגמש לכיוון 45k
הרכב השני הוא טויוטה קורולהGLI שעשה 133k ק"מ עלה לכביש 1/2012, יד שנייה ,שתי הידיים פרטיות, לאחרון הסטוריית טיפולים במוסך מורשה
גם במחיר של 45איזה רכב עדיף במסגרת ההעדפות שלנו? האם הטויוטה בנתונים האלה עדיפה גם אם נמוכה בשנתון וגבוהה יותר בקילומטראז'?
אלו עוד רכבים מומלצים?
האם פורטה עדפה על הi30cw? לא מכיר את הרכב...
תודה מראש