שלום חברי הפורום.
מקרה שלי: רכשתי ביטוח חובה+מקיף(ללא "גניבה", על מנת להעפיל סעיף "גניבה" צריך לבדוק כספת המנוע וקודן)
אחרי שרכשתי ביטוח, פרצו לי לאוטו. לא הצליחו לגנוב אותו, אך גרמו נזק קשה בהגה, מושב אחורי, פנל מתח/מצת, וגרמו נזק בשתי דלתות שמאליים.
דיווחתי למשטרה, הגשתי תלונה וכו'. התקשרתי לחברת ביטוח, והסברתי להם את המקרה. מילאתי דיווח ושלחתי.
אחרי שעה חזרו עליי ואמרו שביטוח שרכשתי לא מכסה את ה מקרה שלי כי עדיין לא הפעלתי סעיף "גניבה"(ויש לי את הקודן וכספת, פשוט פיזית לא הספקתי ללכת למוסך.) בנוסף הם טוענים ש"פריצה" נופלת בהגדרה של "גניבה". ולכן לא מגיע לי כלום.
חברים יקרים! אולי למישהו יש מושג/רעיון איך אני מתמודד אם חברת ביטוח על מנת לספוג נזק קל? (ברור לי שנזק כלשהו אני אספוג )
תודה על התייחסות כלשהי.