Jump to content

HILA.S

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של HILA.S

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. בוקר טוב, רציתי לדעת מה עלות נורמלית לתיקון החלפת בית תרמוסטט לרנו פלואנס 2011(בעקבות נזילת שמן) , האם אפשר לשים תחליפי? בנוסף רכיב אנג'י זיהה לי תקלה של P0138 - מתח גבוהה במעגל חיישן חמצן 2 בצד שמאל- מה זה אומר? מה ההשלכות במידה ולא מחליפים חיישן חמצן? לעזרתכם אודה.
×
×
  • תוכן חדש...