בוקר טוב,
רציתי לדעת מה עלות נורמלית לתיקון החלפת בית תרמוסטט לרנו פלואנס 2011(בעקבות נזילת שמן) , האם אפשר לשים תחליפי?
בנוסף רכיב אנג'י זיהה לי תקלה של P0138 - מתח גבוהה במעגל חיישן חמצן 2 בצד שמאל- מה זה אומר?
מה ההשלכות במידה ולא מחליפים חיישן חמצן?
לעזרתכם אודה.