אז עשיתי היום תאונה ראשונה שלי ב3.5 שנים שאני על הכביש, התאונה באשמתי (זכות קדימה) ואין לי מקיף אז ככה אני צריך לשאת במחיר.
נסעתי ישר אחרי התאונה למוסך מורשה ואמרו שחיפשו לי במחשב חלקים משומשים ולא מצאו כלום ככה שהצעת מחיר של הכל כולל עבודה ומעמ זה 6100.
נשמע לי יקר מידי.
אמרו שאין נזק לשאר הדברים והוא גם נוסע אותו דבר בלי בעיות.
לא רצו לתת לי במורשה פירוט של החלקים והעלות שלהם אלא רק את ההצעת מחיר הסופית.
צריך להחליף גם פנס שמאלי שנדפק והפנס הימיני נשבר ויצא מהמקום אבל לא חייב לסדר אותו (מעדיף שכן).
הנה התמונה המזעזעת:
למרות הבאסה והדיכאון מהתאונה (והיא ענקית) לפחות לא קרה לי כלום וואללה לומדים מטעויות.
כמה אתם מניחים שיעלה תיקון של זה? האם ההצעת מחיר של המורשה הגיונית? יש המלצה לפחחות באזור לוד?