Jump to content

avico1234

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

הנקודות של avico1234

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קודם כל תודה על התשובות. כל הפרוצדורה של הבדיקה וההחלפה נראית לי קצת גדולה עליי וגם אין לי את המכשיר ואת הכלים כדי לפרק ולהרכיב מה שצריך. ונדלקה לי נורת "אזהרה פליטה מהמנוע"שנדלקת ונכבית.(לא מהבהבת, נדלקת ואחרי כמה זמן נכבית). אני גר בתנניה. ואני חייב את האוטו מתפקד כמה שיותר מהר אז מחר בבוקר אלך למוסך. אם מישהו יכול לעזור מחר על הבוקר במקום המוסך אשמח שיצור איתי קשר. 050-5977669 אבי כהן תודה רבה
  2. תוכל לפרט? איך לאתר ואיך מחליפים?
  3. היי, חזרה לי לאחרונה בעיה שהרכב מתחיל לרעוד כאילו הוא עומד להכבות ופולט המון עשן שחור בנוסף לזה לפעמים אני לוחץ על דוושת הגז אבל לוקח לרכב המון זמן להגיב ללחיצה. פעם שעברה המוסך בדק עם מכשיר והראה שהיה מדובר בסליל הצתה אבל לא ידע להגיד איזה והחליף לי אותו באחד משומש (יותר זול) וזה החזיק כמעט שנה. השאלה שלי אם יכולה להיות עוד אבחנה או פתרון אחר מלנחש איזה סליל הוא הבעייתי ומה ההמלצות בכללי
×
×
  • תוכן חדש...