Jump to content

joock3r

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

הנקודות של joock3r

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי, אני מחפש מידע לגבי שני רכבים (טויוטה אוריס היבריד האצ'בק וטויוטה יאריס). מה שחשוב לי ברכב (חוץ מאמינות, נוחות נסיעה, צריכת דלק וכו'): - מרווח במושב אחורי (שיתאים ל- 2-3 ילדים עם כסאות בטיחות). חשוב שיהיה מקום במושב האחורי להכניס 2-3 ילדים עם מושבים. לא מעניין אותי את האמת הושבה של מישהו מבוגר מאחור (ויודע ש3 מבוגרים זה סיוט בגודל של הרכבים האלו). - שיתאים לטיולים (מבחינת תא מטען / נוחות לנסיעות ארוכות / צריכת דלק וכו'), חשוב להדגיש שמן הסתם לא טיולי שטח. - תא מטען - עגלה של תינוק תכנס קל? מלבד עגלה אוכל להכניס עוד משהו? ראיתי שיש הבדל בין שני הרכבים מבחינת נפח תא מטען וברור שהאוריס יותר גדולה אבל אני מעדיך לשמוע מבעל רכב שיכול להסביר איך מסתדר ביום יום.. אשמח לשמוע תשובות מבעלי רכב מהסוג- מרוצים / לא מרוצים. וממה בדיוק (גם אם לא כתבתי משהו ויש לכם הערכה כלשהי אשמח לשמוע). מה לדעתכם יענה באופן טוב לצרכים שלי מבין שני הרכבים? שאלה נוספת בקשר לאוריס היברידית, לפי מה שקראתי והבנתי מהאתר של טויוטה, ישנו שימוש קבוע בבנזין (גם אם מזערי) בזמן שהנסיעה מתבצעת על בסיס הסוללה. איך מטעינים / מחליפים וכו'? לא מכיר כל כך היברידיות.. תודה רבה!!
×
×
  • תוכן חדש...