Jump to content

omcorp

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של omcorp

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

3

מוניטין

  1. רכב חזק עם תיבה שקצת מסרסת אותו (הוא עדיין מרגיש מאוד חזק). איכות חומרים והרכבה בפנים לא וואו, היגוי בלי משקל שתחת האצה חזקה מאבד תקשורת כמעט לחלוטין אבל ברגע שלוחצים על דוושת הגז הכיף משכיח את שאר הפגמים המנוע אמין אך די רגיש לתחזוקה(לנו הייתה נזילת שמן ולא עלינו עליה בזמן והחלפנו מנוע אבל עד אז הוא נסע איזה 150 אלף ק"מ בלי בעיה), הפנסים הם פנסי קסנון עם אטימות לא מלאה ולכן הייתי בודק את הפנסים (שווה אפילו להחליף לפנסים רגילים - ממש פשוט). סיפרתי הרבה דברים מפחידים אבל בסך הכל - לקחת לבדיקה קפדנית וכשהוא אצלך להיות קשוב לרכב.
  2. קיבלנו במעמד המכירה אישור ואף הערכת שמאי על הנזק (מעניין אם רק אני לא מתרגש כלכך מצביעה של מכסה מנוע). לא היינו במצב להתמקח הרבה על המחיר כי העסקה הייתה עסקת טרייד קצת בעייתית.
  3. האמת שבלובינסקי אבל לדעתי גם לטרייד מוביל יש כאלו. אני מדבר על דגם הדיזל - ביקשו 124 בכללי ו 118 לרכב שמכסה המנוע נצבע (יש רק רכבים שחורים כאלו). ברור לי שהרוב יעדיף את ה 124 אבל אצלנו היה קצת לחוץ כלכלית וזה המתיק את העסקה. קניתי ומכרתי לא מעט רכבים, זו העסקה עם ה vfm הכי גבוה שראיתי לרכב 0 קילומטר.
  4. תוסיפו עוד אחד קניתי לאמא שלי דיזל בהנחה קטנה (שורה של רכבים עם 0 קילומטר שכנראה נשפך עליהם משהו אז צבעו להם את מכסה המנוע). כרגע מאוד מרוצים!
  5. על אילו שנים אתה מדבר? אם ב B4 יש את אותה תיבה שיש באאוטבק בשנים 2010 - 2018 אז שים לב שיש מצבים (מכיר יותר מאחד) שהתיבה מתה באיזור ה 200 אק"מ. בנוסף: https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3850973,00.html
  6. וואו, לא ידעתי את זה! יכול להיות שזו הייתה הסיבה באמת, אחפש באינטרנט להסבר הטכני לגבי המגבלה הזו - נשמע מעניין וגם מאוד מגביל. נקודה חשובה - זה לא קרה לנו עם פורסטר טורבו שהגיע ל ++300 אק"מ עד שמכרנו (ומי שמכיר את המנוע שם יודע שהתיבה עובדת הרבה יותר קשה).
  7. לגבי התיבה: לא החלפנו ברביעיות אלא בזוגות. אבא שלי נוהג המון כל יום בכבישים בין עירוניים במהירות שבין 100-110 ובאופן כללי נוהג מאוד רגוע (וגם מבין לא רע ברכבים) וככה הוא הצליח לגרום להרבה מאוד רכבים להגיע לק"מ אפילו כפול ממה שציינתי למעלה ללא תקלות בקנה מידה כזה בתיבה (כולל פורסטר טורבו ועוד כמה סוברואים) וזו הסיבה שציינתי זאת. לא ידעתי שהקטע עם הפנסים קיים בכל הרכבים היום.. אולי בגלל המחיר (איזור ה 12 אש"ח לשני הפנסים) עשיתי מזה ביג דיל. זה נשמע מעולה כי הרכב מעולה! פשוט מניסיון עתיר עם רכבים חשבתי שהאאוטבק תוכל לתת קצת יותר אבל אני מבין שהטכנולוגיה מביאה איתה גם קומפלקסיטי מסוים.
  8. לאבא שלי הייתה אאוטבק שנת 2012 במשך 7 שנים בה הוא נסע כ 250 אק"מ, מאוד אהבנו את הרכב אבל ציפינו לקצת יותר אמינות מסובארו. אני הייתי לוקח את הרכב למוסך בשבילו ואני חושב שאוכל לתת לך כמה דגשים (אני לא מבין גדול ברכבים - מספר על החוויה שלנו): 1) הייתה לנו בעיה רצינית עם הפנסים הקדמיים (קסנון) - הם נהיו עכורים כל הזמן ובקושי היו מאירים בלילה (גם לא עברו טסט כמה פעמים). הפיתרון הקצר והזמני היה לשייף משום שהחלפת פנסים הייתה יקרה. בסופו של דבר השגתי פנסים מפירוקייה. ממליץ לבדוק את מצב הפנסים. 2) המנוע הוא מנוע מוכר ורץ שנים עם סובארו והוא אמין סך הכל, התיבה לעומת זאת - פחות. היה צורך בשיפוץ מלא של התיבה אחרי ~180 אק"מ, זה היה יקר והתוצאה לא הייתה מושלמת. התסמינים היו תיבה רועשת מאוד. 3) שים לב לאיזו מערכת יש ברכב - באיזשהו שלב היה ניתן להוסיף מסך מולטימדיה "מהחברה" וזה היה מסך ברמה מאוד ירודה (הרמקולים עצמם היו טובים לדעתי) 4)עוד תופעה שקרתה היא מאין קלילות ו"איזור מת" בהגה כשהוא ישר - לא הצלחנו לאבחן לגמרי את התקלה (וניסינו). אני יודע שזה נשמע רע אבל בסך הכל מאוד אהבנו את הרכב וברוב הזמן היה אמין וזול לתחזוקה אני כותב זאת כי באיזור הק"מ המדובר התחילו חלק מהבעיות ולכן ממליץ לך לשים דגש על זה בבדיקה לפני הקנייה. לאיזון, אציין גם את הפלוסים - המון מקום מאחורה, בגאז' ענק, מושבים רחבים, ההנעה של סובארו ועוד.
×
×
  • תוכן חדש...