Jump to content

omcorp

  • פרסום הודעות

    7
  • כאן מאז:

מוניטין

3 נייטרלי

אודות omcorp

  • דירוג
    חדש בפורום (< 41 הודעות)
  1. קיבלנו במעמד המכירה אישור ואף הערכת שמאי על הנזק (מעניין אם רק אני לא מתרגש כלכך מצביעה של מכסה מנוע). לא היינו במצב להתמקח הרבה על המחיר כי העסקה הייתה עסקת טרייד קצת בעייתית.
  2. האמת שבלובינסקי אבל לדעתי גם לטרייד מוביל יש כאלו. אני מדבר על דגם הדיזל - ביקשו 124 בכללי ו 118 לרכב שמכסה המנוע נצבע (יש רק רכבים שחורים כאלו). ברור לי שהרוב יעדיף את ה 124 אבל אצלנו היה קצת לחוץ כלכלית וזה המתיק את העסקה. קניתי ומכרתי לא מעט רכבים, זו העסקה עם ה vfm הכי גבוה שראיתי לרכב 0 קילומטר.
  3. תוסיפו עוד אחד קניתי לאמא שלי דיזל בהנחה קטנה (שורה של רכבים עם 0 קילומטר שכנראה נשפך עליהם משהו אז צבעו להם את מכסה המנוע). כרגע מאוד מרוצים!
  4. על אילו שנים אתה מדבר? אם ב B4 יש את אותה תיבה שיש באאוטבק בשנים 2010 - 2018 אז שים לב שיש מצבים (מכיר יותר מאחד) שהתיבה מתה באיזור ה 200 אק"מ. בנוסף: https://www.calcalist.co.il/local/articles/0,7340,L-3850973,00.html
  5. וואו, לא ידעתי את זה! יכול להיות שזו הייתה הסיבה באמת, אחפש באינטרנט להסבר הטכני לגבי המגבלה הזו - נשמע מעניין וגם מאוד מגביל. נקודה חשובה - זה לא קרה לנו עם פורסטר טורבו שהגיע ל ++300 אק"מ עד שמכרנו (ומי שמכיר את המנוע שם יודע שהתיבה עובדת הרבה יותר קשה).
  6. לגבי התיבה: לא החלפנו ברביעיות אלא בזוגות. אבא שלי נוהג המון כל יום בכבישים בין עירוניים במהירות שבין 100-110 ובאופן כללי נוהג מאוד רגוע (וגם מבין לא רע ברכבים) וככה הוא הצליח לגרום להרבה מאוד רכבים להגיע לק"מ אפילו כפול ממה שציינתי למעלה ללא תקלות בקנה מידה כזה בתיבה (כולל פורסטר טורבו ועוד כמה סוברואים) וזו הסיבה שציינתי זאת. לא ידעתי שהקטע עם הפנסים קיים בכל הרכבים היום.. אולי בגלל המחיר (איזור ה 12 אש"ח לשני הפנסים) עשיתי מזה ביג דיל. זה נשמע מעולה כי הרכב מעולה! פשוט מניסיון עתיר עם רכבים חשבתי שהאאוטבק תוכל לתת קצת יותר אבל אני מבין שהטכנולוגיה מביאה איתה גם קומפלקסיטי מסוים.
  7. לאבא שלי הייתה אאוטבק שנת 2012 במשך 7 שנים בה הוא נסע כ 250 אק"מ, מאוד אהבנו את הרכב אבל ציפינו לקצת יותר אמינות מסובארו. אני הייתי לוקח את הרכב למוסך בשבילו ואני חושב שאוכל לתת לך כמה דגשים (אני לא מבין גדול ברכבים - מספר על החוויה שלנו): 1) הייתה לנו בעיה רצינית עם הפנסים הקדמיים (קסנון) - הם נהיו עכורים כל הזמן ובקושי היו מאירים בלילה (גם לא עברו טסט כמה פעמים). הפיתרון הקצר והזמני היה לשייף משום שהחלפת פנסים הייתה יקרה. בסופו של דבר השגתי פנסים מפירוקייה. ממליץ לבדוק את מצב הפנסים. 2) המנוע הוא מנוע מוכר ורץ שנים עם סובארו והוא אמין סך הכל, התיבה לעומת זאת - פחות. היה צורך בשיפוץ מלא ש
×
×
  • תוכן חדש...