Jump to content

Efrat Pfeffer

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Efrat Pfeffer

  1. אני מוכרת את הרכב שברשותי. איך אני יכולה לדעת האם עלי להפחית מערכו בגלל בעלות קודמת (ליסינג וכד'). ברישיון הרכב לא כתוב כלום בשורת "בעלים קודמים" האם זה בהכרח אומר שהבעלות הקודמת היתה פרטית? או שלא בהכרח? תודה!
×
×
  • תוכן חדש...