היי כולם,
הלכתי לאיבוד מרוב אופציות ולכל דגם יש פלוסים ומינוסים,
אודה ממש לעזרה שלכם,
אני מחפשת רכב אוטומט, לא מיני - הייתה לי דייהטסו עד עכשיו אבל אני עושה בעיקר נסיעות ארוכות ומעדיפה רכב שיהיה נח לסוג כזה של שימוש.
חשבתי על יונדאי I25, קיה סיד / ריו, סוזוקי SX4.
קיה סיד הכי חסכונית בדלק לפי מה שאני מבינה, אבל יש לה נטייה למחלות בגיר בשנתונים מסויימים, יודעים להגיד לי איזה?
מבחינת השאר, יש כאן דגם עם מחלות ידועות?
באיזה שנתונים עדיף לבחור מכל דגם?
ואולי יש לכם רעיון לדגם אחר שגם חסכוני יותר בדלק.
תודה רבה :))