Jump to content

Saleh_hala

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Saleh_hala

  1. שלום , יש לי בעיה ברכב מסוג הונדה סיוויק האצ'באק 2013 . באמצע נסיעה לתל אביב הרכב נתן לי התרעה שחסר שמן במנוע למרות שלא מזמן עשיתי טיפול והשמן היה מלא. פתחתי את מכסה המנוע וראיתי שיש נזילת שמן. יש למישהו מושג למה זה התחיל ומה סיבת הנזילה? תודה מראש
×
×
  • תוכן חדש...