אני מתעניין בסקודה קארוק TDI 2000 שנת 2019. הרכב מוצא חן בעיני מכל בחינה, אבל אני לא יודע אם כדאי עכשיו לקנות דיזל. מכיוון שאקנה אותו השנה לא אושפע מהשינוי במיסוי הירוק שכנראה יוכרז בינואר, אבל אני מבין שבעתיד צפויות החמרות בבדיקות הזיהום בטסט, וחושש שאצטרך להתקין התקנים יקרים כמו רכזי הדיזל הישנים היום. המוכר אמר לי שמכיוון שממלאים במכונית אוריאה כל תקופה לא אמורה להיות בעיה, אבל לו יש כמובן אינטרס. עצות?