Jump to content

DORitos

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

כל מה שפורסם על ידי DORitos

  1. מערכת מולטימדיה שהגיעה במקור עם הרכב (2014) עובדת טוב מגיעה עם כרטיס לתוכנת IG0, אבל עם מפות ישנות 250 ש"ח
  2. רק למקרה שזה יעניין מישהו הזמנתי את אחת המערכות האלו וההתקנה הייתה די פשוטה (התקנתי בעצמי) כל זאת נכון עד כדי חיבורי הGPS והUSB שהיו שונים במערכת הקודמת שלי וגם המצלמה האחורית הייתה צריכה איזשהו חיבור מיוחד אז בכל מקרה היה צריך מתקין...(לקח לי 280 ש"ח + 40 על אנטנת GPS חדשה)
  3. היי, איזו מערכת התקנת בסוף? האם מרוצה? קניתי עכשיו יונדאי I30 ואני גם מעוניין להחליף לה את המערכת.. תודה מראש!
×
×
  • תוכן חדש...