Jump to content

moshec315

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי moshec315

  1. צהריים טובים! לפני בערך 3 שנים קניתי קיה פיקנטו ידנית מנוע 1000 משנתון 2012. היו לי כמה בעיות עם הרכב הזה- בעיקר בנושא של הרדיאטור,משום מה פשוט כל המערכת מים הייתה מלאה בחול. לפני בערך 7 חודשים עשו לי ניקיון כללי של כל הדבר הזה והתגלה במערכת המים טחינה. שלחתי את הרכב לשיפוץ ראש מנוע ברמאללה דרך חבר משותף. (הלכתי לשם בגלל התשלום הזול) כשהחזיר לי את הרכב הכל חזר להיות תקין יחסית. בזמן האחרון המנוע התחיל להתחמם מידי פעם, והבנתי שהיה חסר מים , לפי מה שנראה לי פשוט הייתה לי נזילה. היום הלכתי לעשות לרכב טיפול 15000 וגם רציתי לבדוק את הגורם להתחממות במנוע- במוסך אמין, כשהמוסכניק פתח את הפקק של השמן הוא ראה שם המון טחינה. עכשיו הוא ממליץ לי על החלפת מנוע למנוע חדש בסכום כולל של 5500. הוא אמר לי שיש גם את האפשרות לשפץ את הראש מנוע בסכום של בין 2500-3000. יש לציין שהמנוע עשה 75000. בנוסף יש לציין שהמערת קירור עדיין הייתה עם חול וחלודה. הבעיה העיקרית היא שאני לוחם ובקושי מכניס 2000 שקל בחודש ולכן קיים קושי בתשלום. כמובן שאני יכול לארגן את הכסף , אני פשוט רוצה לדעת שאין תחליף אחר וזו האופצייה האחרונה הטובה ביותר. תודה רבה לעוזרים!!
×
×
  • תוכן חדש...