שלום לכולם,
לפני חודשיים מצאתי את הרכב מלא בטיפות דבק (שהתבררו כטיפות תרסיס הרחקת יונים שהשכן מעליי ריסס בגג)
החומר לא ירד בשטיפה ולצערי עשיתי את הטעות של שימוש בסקוצ'. לא בל הרכב אבל בחלק ניכר מצד הנהג. ההמשך כבר דיי ברור - הדבק ירד וגם חלק מהצבע...
זה ממש מטריד מכוער ומבאס ועוד בצד של הנהג שנותן לי תזכורת כל פעם שאני ניגש לרכב. בקיצור ממש אות קיו על שטות של רגע. לקחתי את הרכב לפוליש ואקס שהעלים הרבה אבל אחרי כמה זמן השריטות יוצאות שוב אחוצה. גם התיעצתי עם צבע שיעץ לי לא לצבוע.
אני עם עינייני השטיפת רכב סיימתי. מעדיף להשאיר את זה למקצוענים ולמי שמבין ולכן אשמח להמלצה ולעזרה.
גיא