שלום,
יש לי תקלה משונה במאזדה 2 - בכל פעם שאני לוחץ על הברקס, מערכת המולטימדיה נתקעת או לחילופין נדמה כי כפתור הבחירה נתקע ונלחץ מספר רב של פעמים ברצף (והוא לא לחוץ ואין עליו כל לחץ). שמתי לב שזה קורה רק כאשר אני לוחץ על הברקס.
האם התקלה מוכרת? מישהו מכיר או יודע כיצד ניתן לפתור?