Jump to content

eranet

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי eranet

  1. מישהו מכיר?
  2. תודה רבה. אתה מכיר את התקלה? זאת תקלה ידועה?
  3. איפה עושים את זה? והאם זה עולה כסף במידה והרכב עדיין באחריות יצרן (במסגרת ה-3 שנים)?
  4. שלום, יש לי תקלה משונה במאזדה 2 - בכל פעם שאני לוחץ על הברקס, מערכת המולטימדיה נתקעת או לחילופין נדמה כי כפתור הבחירה נתקע ונלחץ מספר רב של פעמים ברצף (והוא לא לחוץ ואין עליו כל לחץ). שמתי לב שזה קורה רק כאשר אני לוחץ על הברקס. האם התקלה מוכרת? מישהו מכיר או יודע כיצד ניתן לפתור?
×
×
  • תוכן חדש...