היי חברים,
אני מחפש רכב בתקציב של 15K-20K
עדיף אוטומט כדי שגם אמא שלי תוכל לנהוג עליו במקרה הצורך, אבל גם ידני בא בחשבון (מתגעגע חייב להגיד..)
כרגע אני נוסע משהו כמו 30 ק"מ ביום, נסיעה בינעירונית בעיקר.
מן הסתם חשוב לי שהרכב יהיה חסכוני ואמין.
הפיג'ו 107 הידנית תפסה לי את העין, אבל עשיתי עליה נסיעה קצרה והיא הרגישה לי מצועצעת מידי.
אז.. המלצות?
תודה מראש!