Jump to content

Omri Filus

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Omri Filus

  1. תורה רבה על ההתייחסות והמדריך נראה טוב אבל אני פחות איש טכני לפרק את ההגה לבד... רציתי רק לשאול האם יש אחריות מהיצרן לגבי התקלה הזאת.?
  2. הי חברים כאשר אני מסובב את ההגה מצד לצד אני שומע נקישות מישהו אמר לי שזאת תקלה ידועה ביונדאי וישנה אחריות מהיבואן הרשמי על התיקון.. האם מישהו שמע על זה וזה אמיתי.?
×
×
  • תוכן חדש...