Jump to content

ealex

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי ealex

  1. ראשית תודה. שנית, כמה עולה לסדר דבר כזה? ומה לגבי התקלה השניה, מישהו יודע על מה אני מדבר?
  2. היי, יש לי תקלה מידי פעם מופיע לי בלוח שעונים error workshop leave vehicle in p position only (משהו בסגנון), מעיון קצר בפורום ראיתי שזה בעיה מוכרת, אבל בתרגום פשוט לעברית זה נשמע כאילו הרכב נותן סוג של 'עצה' לא לעזוב את הרכב בלי שהעברתי למצב P... אז זו באמת תקלה? או שמה סתם הערה של הרכב? במידה וזו תקלה - מה העלות? בנוסף, יש לי מן רעשים מציקים מהדשבורד (כמו מן עכבר שמטייל בתוך הדשבורד בזמן שהרכב מונע), מהתייעצות עם חשמלאי רכב הוא אמר לי שהרעשים נגרמים בגלל חלק שלא יושב לי טוב שקשור למזגן, הוא אמר לי שבשביל לבטל את הרעשים אני פשוט צריך להעביר את הרכב למצב של סרקולציה פנימית (דבר שבאמת ביטל את הרעשים) אבל מציק לי שזה צריך להיות ככה. מישהו מכיר את התקלה? ואם כן איזה חלק צריך להחליף בשביל שהרעשים האלו יתבטלו? תודה
×
×
  • תוכן חדש...