Jump to content

TOR38

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי TOR38

  1. שלום חברים, לקורולה שלי יש צריכת שמן מאד גבוהה. מהטיפול האחרון הרכב אכל כ 0.75 ליטר שמן ב2300 ק"מ. שמתי לב לבעיה לפני כשנה. לפני כן הרכב לא אכל שמן ואף פעם ולא נאלצתי להוסיף שמן בין הטיפולים. מעבר לזה הרכב תקין לחלוטין. במוסך מורשה אומרים שצריכת השמן היא בגלל הגיל והקילומטרז' של הרכב. הרכב עבר 168000 ק"מ, מטופל כל חייב במוסכים מורשים. השמן שאני משתמש בו זה Castrol 5-30 סינטטי מלא לפי המלצות יצרן. אני קונה ומביא למוסך. בהתחלה חשבתי שצריכת השמן נובעת מנזילה מאטם ראש. אטם ראש הוחלף בטיפול הקודם ומאז המנוע יבש לחלוטין ללא נזילות (נבדק גם במוסך על הליפט) אבל צריכת השמן נמשכת. חשבתי אולי אחד הרינגים תפוס אבל בדקתי בבוקר בהתנעה קרה אין עשן לבן או כחול, אין בעיה עם סיבובי מנוע בניוטרל, הכל נראה תקין והרכב נוסע מעולה. בקצב הזה אני צריך להוסיף כ3 ליטר שמן בין טיפול לטיפול וזה הרבה. מה יכולה להיות הבעיה? תודה לעוזרים.
×
×
  • תוכן חדש...