Jump to content

Dani1976

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Dani1976

  1. שלום, אודה לחוות דעתכם, נכשלתי בטסט השנתי עקב גומיה קרועה בצד ימין. במוסך המורשה נאמר כי הגומיה תפוסה ויש צורך להחליף את כל הציריה.(הפעמון דפוק) הגיוני?
×
×
  • תוכן חדש...