Jump to content

Adir Tamir

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של Adir Tamir

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. היי תודה על התגובה כן המנוע שלי הוא עם רצועה אמרו לי שעדיף על שרשרת
  2. היי אני מצטרף לנושא - איך אתם מגיעים להמלצת/הוראות יצרן? הייתי רוצה לדעת אם מישהו יודע מהי המלצת היצרן להחלפת רצועה בסקודה פאביה החדשה?
×
×
  • תוכן חדש...