Jump to content

זושא

  • הודעות

    33
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי זושא

  1. שלום, מישהו קנה כאן באליאקספרס מערכת מולטימדיה איכותית וטובה אבל במחיר לא יקר באתרים כמו אליאקספרס ויכול להעלות לכאן המלצות או קישור???
  2. תודה לכל העונים. החלפנו חיישן קרנק וחיישן למעלה החלפנו קווילים ומשאבת דלק ושום דבר לא השתנה. ואז החלפנו מחשב של האוטו והכל הסתדר הוא ניזוק ככה"נ מהנזילה של הרדיאטור שהייתה ברכב . המחיר 1000 ש"ח.
  3. תודה על המענה המהיר, אעלה בהקדם. האם זה יכול להיות קשור לבעיות של כיבוי האוטו או גמגום בנסיעה?
  4. 5. בנסיעה יש רעש מימין למנוע כמו של משאבה או לאגר תקול שהוא מתגבר ככל שאני לוחץ על הגז. הסבירו לי שזה פלסטיק שתקוע בטיימינג, וזה לא מזיק לנסיעה. מישהו נתקל בבעיה כזו?
  5. במקום המסומן באדום החליפו לי איזה חיבור,(לצערי אין את זה בתמונה אז רק סימנתי את האזור) כשניסיתי להניע הוא שיחק שם באזור והצליח לשנות שם אז הבנתי שהוא נוגע במקום הנכון אבל התיקון שלו לא הועיל. תודה לעונים היקרים
  6. מה זה המצערת? כמה אמור לעלות כזה פרויקט?
  7. תודה לעונים. עשיתי מעקף לרדיאטור הפנימי ובאמת נעצרה נזילת המים בתוך הרכב. לגבי מה שהרכב נכבה באמצע הנסיעה או שלוקח לו הרבה זמן להתניע בסוויצ' לאחר נסיעה או חניה במקום חם: החלפתי חיישן קראנק, החלפתי משאבת דלק, החלפתי את החיבור חוט חשמל של המנוע ועדיין הןא עושה בעיות, מה עושים?
  8. שלום לכולם, קניתי יד שניה רכב מאזדה לנטיס 1600 שנת 2000 עם 97,000 ק"מ (אמיתי!) מיד אחרי שקניתי התחילו הבעיות: 1. המים נגמרים לי ברדיאטור, קורה שאני ממלא ליטר וחצי ביום, קורה שלמרות שחסר ברדיאטור מים כחצי ליטר במיכל הגיבוי נשאר מים. ולפעמים זה מתרוקן גם שם. 2. קורה הרבה שנרטב לי ברצפת הרכב בכסא ליד מושב הנהג, זה נראה בעיה ישנה כי יש שם צבע של חלודה. זה קורה בעיקר בתחילת נסיעה. 3. קרה לי 3 פעמים בתקופה האחרונה שנסעתי נסיעה בינונית כ 40 ק"מ בצורה נורמלית, ופתאום הרכב השתנק ואני מרגיש שהוא לא כ"כ סוחב ואז פתאום הוא נכבה, אחרי חצי שעה הוא חזר לעצמו ונסע רגיל. אחרי פעמיים החלפתי חיישן קרנק והוא סחב לי עוד 650 ק"מ בנסיעות של 50/100 ק"מ כל אחת, ואז שוב בנסיעה לאחר 40 ק"מ הוא השתנק הקפיץ לי את הרכב תוך כדי נסיעה עצרתי בצד הדרך, כיביתי את הרכב ואז הוא לא נדלק לי במשך חצי שעה. 4. קורה לי הרבה שלאחר שהרכב חם כמו לאחר נסיעה הוא מתניע לי רק לאחר סיבוב ארוך בסוויצ' בעוד שבבוקר או לאחר חניה ממושכת לא בחום הוא מניע לי מיידית. 5. בנסיעה יש רעש מימין למנוע כמו של משאבה או לאגר תקול שהוא מתגבר ככל שאני לוחץ על הגז. אנא, אשמח לקבל עזרה
×
×
  • תוכן חדש...