שלום לכולם,
קניתי יד שניה רכב מאזדה לנטיס 1600 שנת 2000 עם 97,000 ק"מ (אמיתי!)
מיד אחרי שקניתי התחילו הבעיות:
1. המים נגמרים לי ברדיאטור, קורה שאני ממלא ליטר וחצי ביום,
קורה שלמרות שחסר ברדיאטור מים כחצי ליטר במיכל הגיבוי נשאר מים. ולפעמים זה מתרוקן גם שם.
2. קורה הרבה שנרטב לי ברצפת הרכב בכסא ליד מושב הנהג, זה נראה בעיה ישנה כי יש שם צבע של חלודה. זה קורה בעיקר בתחילת נסיעה.
3. קרה לי 3 פעמים בתקופה האחרונה שנסעתי נסיעה בינונית כ 40 ק"מ בצורה נורמלית, ופתאום הרכב השתנק ואני מרגיש שהוא לא כ"כ סוחב ואז פתאום הוא נכבה, אחרי חצי שעה הוא חזר לעצמו ונסע רגיל.
אחרי פעמיים החלפתי חיישן קרנק והוא סחב לי עוד 650 ק"מ בנסיעות של 50/100 ק"מ כל אחת, ואז שוב בנסיעה לאחר 40 ק"מ הוא השתנק הקפיץ לי את הרכב תוך כדי נסיעה עצרתי בצד הדרך, כיביתי את הרכב ואז הוא לא נדלק לי במשך חצי שעה.
4. קורה לי הרבה שלאחר שהרכב חם כמו לאחר נסיעה הוא מתניע לי רק לאחר סיבוב ארוך בסוויצ' בעוד שבבוקר או לאחר חניה ממושכת לא בחום הוא מניע לי מיידית.
5. בנסיעה יש רעש מימין למנוע כמו של משאבה או לאגר תקול שהוא מתגבר ככל שאני לוחץ על הגז.
אנא, אשמח לקבל עזרה