שלום רב,
אני ואישתי מחפשים לקנות רכב אוטומטי קטן, אבל לא קטן מדיי. כבר כמעט נסגרנו על קיה ריו, אבל אז התחלתי להסתכל קצת על שברולט סוניק, ומשך אותי גם העיצוב של הרכב, האיבזור וכמובן המחיר הנמוך/שנתון גבוה. הבנתי שלשברולט יש בעיית תדמית בישראל, אבל מחיפושים בפורום הבנתי גם שלדגם הספציפי הזה אין יותר מדיי תלונות. מדובר יהיה ברכב שיעמוד בחנייה שלו רב הזמן ורק בסופי שבוע נוציא אותו לנסיעות ארוכות, בסה"כ מצפה לכ-10K ק"מ בשנה. אשמח לפידבק בנושא וכמובן שאשמח להמלצות על רכבים נוספים אם למישהו יש.
תודה לכולם!!:lol: