Jump to content

Rotemhamo

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Rotemhamo

  1. אחלה תודה רבה! עזרתם המון.
  2. אהלן, אשמח לחוות דעת עבור 2 בדיקות רכב, מדובר על אופל אסטרה הצ'בק 2013. איזה בדיקה עדיפה?
  3. שלום לכולם, אשמח לחוות דעת על יונדאי טוסון 2009 צריכת דלק, האם זה באמת עד כדי כך נורא? שטח ? והאם יונדאי טוסון שעבר 4 ידיים עם ק״מ ממש נמוך (90,000) במחיר של 30,000 שווה את הקנייה ?
×
×
  • תוכן חדש...