מנסה את מזלי פה, בבדיקות שעשו ברכב, אמרו שהמדחס בסדר, עשו וואקום, מלו גז חדש, אבל הבעיה לא נפתרה, המזגן נותן קירור (אורך הזמן תלוי כניראה במצב רוח) ואז פתאום שומעים שהמצב של המזגן משתנה, מתחיל ריח לא הכי נעים והכי חשוב נעלם הקירור, יש רק אוורור. נאמר לי שהבעיה בשלט הבקרה , הזמנתי משומש מגרמניה, ניראה ממש חדש, לא עזר.
נ.ב, בערב כשאין חום, יש סיכוי שהבעיה לא מופיעה והמזגן מפנק.
מישהו אולי נתקל במשהו דומה ויכול לייעץ?