חבר'ה
המכוניות שציינתי הם מכוניות של חוסר ברירה
סקסו - לא נמצאת כמעט בשוק ואלו שכן עם ק"מ גבוה
שרייד - הבחירה הראשונה שלי אבל חסר מכניות זמינות בשוק ואלו שכן יוצאות למכירה נמכרות במחיר גבוה יותר מהמחירון. לדוגמא שרייד אוטו' 97 120K שנייה אלפיים!!!!! יותר, על מה?
אז עם יש למישהו רכב כזה למכירה במחיר סביר להודיע ואני קונה.
נ.ב
אני מאזור צפון כך שיותר קשה למצוא מכונית באזור זה.