Jump to content

משתמש123451

  • הודעות

    3
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי משתמש123451

  1. להבנתי עורך הדין פנה אליו מספר פעמים ללא תגובה (סביר שמשהו כמו חודש וחצי).
  2. תודה, בדקתי כרגע ברשימה באתר, האיש לא חבר באיגוד...
  3. שלום לחברי הפורום, שמאי ערך דו"ח לגבי רכב (ההמלצה עליו דרך הפורום הזה, אגב) לפני זמן. התיק הגיע למשפט וכעת זקוקים לו שוב, האיש לא מגיב באף דרך התקשרות. לא הודעות, לא טלפון, לא פניות מהעו"ד, מזכירתו מספרת שהוא בארץ אבל עסוק. מה עושים עם התיק? יש גוף שמפקח על שמאים במידה ויהיה צורך? תודה רבה
×
×
  • תוכן חדש...