שלום לכולם
אני נהג חדש שנה על הכביש ולפני חודשיים נתפסתי נוסע עם נוסע 1 יותר ברכב
הרישיון רכב והנהיגה נלקחו במקום וקיבלתי זימון לבית משפט, לאחר שהגעתי לתחנה ודיברתי עם השוטר הוא החליט
להחזיר לי את הרישיון רכב.
קיבלתי 30 יום פסילה לרישיון ומשפט, המשפט עוד שבועיים מהיום והגעתי לעסקת טיעון עם התובעת
שאומרת שאני מקבל עוד חודשיים שלילה.
עכשיו השאלה שלי איך הולך כל העניין. חודשיים שלילה ועוד חודש שהיה לי יוצא ביחד שלושה חודשים
מה שאומר שאני אצטרך לעשות רישיון מחדש?
ועוד דבר יש סיכוי שבכלל עם יש עסקת טיעון לא צריך ללכת לבית משפט ? יש איזה מקום שהולכים אליו לקבל
את הדין עם עסקת הטיעון ?
תודה לכולם רק מודאג לגבי הרישיון עשיתי טעות ואני מבין אותה.