שלום לכולם,
אשמח להמלצות לגבי דגמי מכוניות עד תקציב 50 אלף לערך, ללא המלצות על גיר ידני .
הדברים החשובים לי ברכב מסודרים לפי סדר חשיבות מהחשוב ביותר ועד הכי פחות חשוב:
אמינות
בטיחות
צריכת דלק
חווית נהיגה - כלומר ביצועים עצמם ונוחות נהיגה.
מטרת הרכב היא בעיקר נסיעות עירוניות.
בנוסף באמצועתי אפשרות לרכוש אחד מבין שלושת דגמי הרכב הבאים במחיר מעט מוזל משום שהם נמכרים ממגרש של חבר, הדגמים הם:
קיה סיד 2015 מנוע 1.6
סוזוקי קרוסאוובר 2015
ורנו קאפט'ור 2015.
אשמח לקבל המלצות או דיס המלצות עליהן.
תודה רבה מראש.
עריכה: בעקבות ההערה של ולאד, אני לא מחפש רכב סופר מיני כגון יונדאי I10, אלא רכב מעט גדול יותר, מהגודל של I20 בערך עד גודל משפחתית.
ברוב הזמן יסע ברכב אדם אחד או שתיים לכל היותר, אבל לעיתים רחוקות הרכב יכיל 4 נפשות.