חברים סחטיין על הפורום המרשים
אני שנים צופה מהצד...
לעניינינו - אנחנו משפחה מתרחבת שזקוקה לרכב 7 מקומות שביוםיום ישמש לנסיעות שלי (כ100 ק"מ ביום) ובסופש לטיולים (לא שטח כבד) עם מטען.
אופציות שאני רואה כרגע:
אאוטלנדר עד 2011
סורנטו עד 2010
סנטה פה עד 2010
מה שבאמת בא לי:
פאת'פיינדר.... עד 2007
התקציב הוא עד 55K
אני מבין שכולם לא חסכוניות אבל עדיין חשוב לי שלא יהיה מוגזם.
אשמח לשמוע את דעתכם מנסיון
תודה מראש,
תומר