Jump to content

danymany6

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי danymany6

  1. שלום לכולם, יש ברשותי מכשיר GPS של Fujicom מדגם G49, ולצערי הרב, הכרטיס החיצוני שלו (בגודל 2GB) פורמט - מה שגרם לתוכנת הניווט שלו להפסיק לפעול. ניסיתי לשקם את התוכנה בכל דרך שיכולתי: - הורדתי IGO (אני אפילו לא בטוח שזו התוכנה המקורית שבאה עם המכשיר) והתקנתי על גבי הכרטיס החיצוני [לא עבד]. - עשיתי מחיצה בשם MobileNavigator ובא שמתי את כל תוכן התיקייה של IGO [לא עבד]. - שיניתי גם את השם של התוכנה עצמה ל-MobileNavigator [לא עבד]. כל הרעיונות לעיל קראתי מכאן ושום דבר לא עובד... חוששני שהבעיה היא שאני לא יודע מהו התוכן המקורי שהיה על הכרטיס (מבחינת תוכנת הניווט, תקיות וקבצים) ולכן כשאני לוחץ על הכפתור Navigation שום דבר לא קורה מאחר ובעת לחיצת הכפתור, המכשיר צריך לגשת לנתיב מסוים (Navigation Path) שאין לי מושג מהו ואין שום דרך לשנות אותו בתוך המכשיר. אשמח לכל רעיון שיהיה לכם ובמיוחד אשמח אם למישהו יש במקרה את כל התוכן המקורי שאמור להיות על הכרטיס והוא יוכל לפרסם אותו פה. אנא עזרו לי להשיב לחיים את מכשיר הניווט היקר שלי! להלן התפריט הראשי של המכשיר:
×
×
  • תוכן חדש...