אחרי שהאוטו שלי נפח את נשמתו (כלומר טוטל לוסט) אני נאלצת לחפש רכב אחר.
מעוניינת ברכב משפחתי בתקציב 40K-50K. ממש לא אכפת לי לקנות רכב בן6-8 שנים, רוצה אחד שיתן לי שקט, אמינות חשוב בעיניי. פחות חשוב לי חווית הנסיעה... כן חשוב לי אוטו יחסית בטיחותי, קילומטראז פחות מ- 100K, בגאז בגודל סביר. אני מהמחזיקות רכב הרבה שנים. האוטו שנפח נשמתו היה אצלי כמעט 13 שנה.
חיפשתי טויוטה קורולה (אמינות) וכרגע לא מוצאת משהו בתקציב שלי עם קילומטראז סביר.
ראיתי היום מאזדה3 ספורט קומפורט שנת 2011 יד2 קילומטראז 43K. האוטו נראה חדש לגמרי. כל הבעלים פרטי. ראיתי שאצל הבעלים הנוכחי שלו הוא בקושי עשה קילומטראז, וזאת גם הסיבה שהוא מוכר, הוא בקושי משתמש בו. מחיר מחירון 45,000, הבעלים מבקש 47,000. ראיתי שהמחיר מחירון של מאזדה3 אקטיב עם נתונים דומים הוא בסביבות 35,000 שקל. למה ההבדל הזה? האם שווה ללכת על האוטו הזה במחיר הזה? כמובן בתנאי שהבדיקה תעבור בשלום.
יש לכם הצעות לעוד דגמים שכדאי לבדוק?
לחוצה לקנות רכב ולא יכולה להרשות לעצמי מבחינת זמן ואנרגיה להסתובב עכשיו בשוק כמה שבועות או כמה חודשים.
תודה מראש לעונים.