Jump to content

oded6188

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

  • פעילות אחרונה

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של oded6188

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. קצת באיחור: הצלחתי להתקין וילון חדש (אמנם חלופי סיני אבל חדש). צריך לפרק את הזכוכית כדי שתהיה גישה... וזה הי דווקא החלק הקל! החלק הקשה היה למצוא מאיפה לקנות וילון חלופי. חיפשתי המון באיביי ועלי-אקספרס אבל לא מצאתי משהו מתאים ובמחיר שפוי. בסופו של דבר, מצאתי בעלי-באבא בחורה(!) סינית שמוכרת בדיוק את מה שחיפשתי... בגלל שלא היינו בטוחים שזה יתאים, היא הסכימה לשלוח וילון חדש ואני אצטרך לשלם רק על המשלוח. כן אני יודע שזה נשמע הזוי אבל החלטתי להמר על 40 דולר... אחרי 4 ימים הוילון הגיע עם שליח של FEDEX. פרקתי את הזכוכית והרכבתי, יושב בול. הבטחתי לה שאם זה יתאים אז אפיץ לאחרים עם אותה הבעיה, ובניגוד למה שרוב הישראלים היו עושים, החלטתי לקיים את חלקי: זה הקישור למוצר: https://www.alibaba.com/product-detail/hot-sale-Imported-German-glue-auto_62140015608.html?spm=a2747.manage.0.0.7c4971d2itvzQt המחיר בקישור לא מעודכן אז תוכלו להתמקח איתה בוואטסאפ... הנה הפרטים שלה Facebook: Zoe Zi WhatsApp/Mob: +8618127930767 (בכל מקרה, אל תתנו לה פרטי אשראי... שלמו רק דרך המערכת המסודרת של עלי-באבא)
  2. גם לי יש בדיוק את אותה הבעיה... הוילון תקוע באמצע הדרך ואי אפשר לפתוח/לסגור אותו... תוכל אולי להסביר איך לפרק את זה? תודה
×
×
  • תוכן חדש...