Jump to content

Mark Mester

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Mark Mester

  1. יודע שזה רכב ישן, יודע שזה רכב של צעירים, יודע שזה פגו ויודע שזה צרפתי. מעולם לא החזקתי אחד, עד כה היו בבעלתי גולף GTI וסוברו B4. מחפש המלצות על רכב כזה ובכללי כל חוות דעת או מידע שיש לכם אשמח לקבל, איזה בעיות, על מה לשים לב וכולי. תודה!
×
×
  • תוכן חדש...