היי לכולם ,
רכשתי ביום שישי האחרון קאיה ספורטאז' 2016 .
הרכב מגיע עם מערכת שמותקנת בארץ אצל א.ד.י מערכות ונתקלתי בבעיה עם המערכת .
כשאני מנסה להכניס כתובת בוויז , או סיסמא ל WIFI אז מופיעה מקלדת של האנדרואיד , אבל החלק התחתון שלה לא נגיש (איפה שהכפתור רווח או זה שמעביר בין תווים למספרים) .
מישהו נתקל בבעיה מהסוג ומצא פתרון ? כי ממש אין לי כוח להתמודד שוב עם השירות המחורבן של א.ד.י