Jump to content

DaddyJoe

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי DaddyJoe

  1. היי לכולם , רכשתי ביום שישי האחרון קאיה ספורטאז' 2016 . הרכב מגיע עם מערכת שמותקנת בארץ אצל א.ד.י מערכות ונתקלתי בבעיה עם המערכת . כשאני מנסה להכניס כתובת בוויז , או סיסמא ל WIFI אז מופיעה מקלדת של האנדרואיד , אבל החלק התחתון שלה לא נגיש (איפה שהכפתור רווח או זה שמעביר בין תווים למספרים) . מישהו נתקל בבעיה מהסוג ומצא פתרון ? כי ממש אין לי כוח להתמודד שוב עם השירות המחורבן של א.ד.י
×
×
  • תוכן חדש...