Jump to content

843c

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי 843c

  1. היי אני מעונין לפתוח את המערכת שמותקנת לי ברכב הטיוטה של גיל קאר(QROI) להתקנת תוכנות חיצוניות שאני מנסה להתקיען אפלקציה שלא הגיעה עם המכשיר הוא מראה שהוא מתקין ומייד לאחר מכן זה נמחק מישהו יודע איך לפתוח את זה או להביא מדריך של צריבת רום חדש
×
×
  • תוכן חדש...