שלום לכולם אבקש להתייעץ. תבינו שאני טמבל בנושאים האלה.
קניתי פורד SMAX טיטניום 2013 לפני כשנה וחצי 60,000 ק"מ. בדוח מכון בדיקה הייתה נזילת שמן. לקחתי את הרכב למוסך פורד חולון, ושם נאמר שהכל בסדר, הוחלפו מצמדים ונעשה טיפול גדול. על בסיס זה, קניתי את הרכב ומאז הייתה הזעה שנפתרה ע"י פתיחה וחיזוק נאמר לי. לאחר מכן הכל היה פיקס.
לפני כ4 חודשים הייתה נזילת שמן רצינית, התברר כתוצאה מפילטר שמן שנפגם...כך נאמר לי. הפילטר הוחלף ולא הייתה נזילה.
היום, 92,000 ק"מ לקחתי את הרכב לטיפול, ונאמר לי שיש נזילת שמן מהמפגש בין המנוע לגיר.
נאמר לי שאין צורך כעת בהחלפת שמן גיר או טיפול 60,000 שבוצע כבר ב-60,000 ק"מ בעלות גבוהה, אלא יש להחליף את הגיר.
האופציות כפי שהציגו לי:
1. החלפת גומיית של מחזיר שמן בין הגיר למנוע-עלות כ-4,000 ש"ח, סיכוי גבוה שהתקלה לא תתוקן. 3 חודשים אחריות.
2. שיפוץ גיר ומצמד במעבדת היבואן בעלות 15,000 ש"ח וסינכרון מלא בין המצמד לגיר עמ"נ לוודא תיאום (?!). אחריות שנה או 20,000 ק"מ
3. מציאת גיר מפירוקים, עלות עבודה, גיר אין בנמצא. אין אחריות על גיר, אחיות על העבודה 3 חודשים.
לא ידוע אם המצמד נרטב..."?!"
האם יש מישהו שמתמחה ספציפית בגירים בדגם הזה שיעשה עבודה מופלאה ללא לקיחת משכנתא?