Jump to content

Evim123

  • הודעות

    8
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Evim123

  1. תודה!
  2. ואם אתה משווה בין המיקרה לi10?
  3. היי, שכחתי לציין. אוטומט בלבד
  4. היי, שבוע טוב. מעוניין לרכוש רכב מיני, תקציב של עד 20k. ממה שראיתי ביד2 אפשר למצוא בעלות הזו בעיקר ניסאן מיקרה / יונדאי i10. אשמח לעזרתכם: מה מהם מומלץ יותר? האם יש לכם המלצה לרכב אחר? מה הקילומטרז' המקסימלי שכדאי להתפשר עליו? תודה רבה!
  5. דווקא רשום שם Media playback (השמעת מדיה)... השאלה איך מפעילים את זה, כי אני לא הצלחתי.
  6. שלום לכולם, יש לי את הדגם [h=3]Blaupunkt NY800 ברכב.[/h] העניין הוא שיש לי שם קישורית בלוטוס אבל אני מצליח רק לבצע שיחות דרך הנייד. יש למישהו מושג האם יש אפשרות גם לשמוע מוסיקה? יש סיכוי שאפשר רק לבצע שיחות דרך הבלוטוס?
  7. תודה
  8. היי. קניתי לפני כחודש רכב מסוג הונדה סיוויק האצ'בק 2012. כאשר אני לוחץ על הבלם להאט ההילוך נמשך, והסלד במקום לרדת מושך את עצמו למעלה... מישהו יודע מה הסיבה? האם ככה המנוע של הרכב עובד או שזה משהו פחות מעודד? תודה מראש לעונים.
×
×
  • תוכן חדש...