Jump to content

Driver2293

  • הודעות

    11
  • כאן מאז:

ספרו לנו עליכם

  • איזה רכב יש לך?
    מיצובישי לסנר 2005 1.6

צפיות אחרונות בפרופיל

צפיות הפרופיל האחרונות חסומות ואינן מוצגות בפני משתמשים אחרים.

הנקודות של Driver2293

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

2

מוניטין

1

תכנים שנפתרו

  1. מצלמה מותקנת ברכב כבר 3 שנים.. לגבי קצר בפנסים האחוריים בדקתי בכל מקרה זה הדבר הראשון שעשיתי והכל היה תקין אבל לא יודע עד כמה זה קשור כי גם אם היה קצר אז אוקיי הנורות רוורס היו נדלקות אבל זה לא היה אמור להופיע לי על הלוח שעונים. בנוסף יש גם את הדפיקה בגיר שהתחילה ביחד עם זה אז ספק גדול שזה נגרם מקצר בחוטים מאחורה הזמנתי את החלק הזה מאיביי מארה"ב, זה חיישן שנקרא גם Park Neutral או PRNDL Switch, זה חיישן שאומר למחשב על איזה הילוך אני נמצא או משהו כזה. הקטע הוא שאני לא יודע איך זה בדיוק מתקשר לדוושת הברקס, שכל פעם שאני לוחץ עליה נדלקת הנורת רוורס. גם לרוב שהחיישן הזה הולך אז הרכב לא יודע בדיוק על איזה הילוך אני נמצא מה שגורם לזה שאו שהרכב לא יידע אם אני על P או N ולא ייתן לי להניע (הרי אפשר להניע רק על P או N), או שהוא ייתן לי להניע גם על D ו R, מה שלא נכון למקרה שלי אני עדיין מצליח להניע רק שהרכב על P או N כרגיל
  2. ספייס ורסו לא ממש הכיוון.. בוא נצא מנקודת הנחה שאפשר להתפשר על חסכונית קצת לטובת כוח ונוחות נסיעה (אני כרגע נוהג על לנסר 2005 1.6 עם 4 הילוכים ככה שכל דבר יהיה שיפור 😅) יש משהו שכן היית יכול להמליץ עליו בסכומים האלו?
  3. עוד עדכון לגבי המצב: הדפיקות חזרו בהעברת ההילוך מניוטרל לדרייב או מפרקינג לרוורס. שמתי לב גם שברגע שאני מעביר מניוטרל לדרייב הרכב נשאר בהילוך סרק עד שאני מרים את הרגל מדוושת הברקס. ובנוסף, כמו שכתבתי למעלה הנורת רוורס הייתה נכנסת לי לפעולה מאחורה ובלוח שעונים כשאני לוחץ על הברקס, עכשיו התווסף למצב הזה גם וינקר שמאל משום מה (הוספתי עוד תמונות למטה, באף אחת מהתמונות ההילוך לא נמצא על רוורס אלא על דרייב או ניוטרל ביחד עם ברקס)
  4. הדרישות הן רכב אמין וחסכוני בין השנים 2011-2015 התקציב קצת גמיש, כמו שכתבתי אפשר למצוא את הc4 בטווח מחירים של 11-13, אפשר להתגמש גם לכיוון ה20 25 במידה וזה רכב שיהיה יותר טוב מהc4 לא ייצא לי להיתקל עדיין ב1.2 טורבו למכירה. השאלה היא אם המחירים הם באותו הטווח? אני יודע שיש רכבים שמוכרים אותם באותו שנתון בהפרשים של עד 10k בגלל מנוע טורבו שזה קצת מוגזם לדעתי (למשל אופל אסטרה 1.6 אטמוספרי הרבה מפרסמים בין 12-15 אלף אבל את המנוע 1.4 טורבו מוכרים גם ב25 אלף באותו שנתון
  5. היום בבוקר במהלך נסיעה, העברתי הילוך מניוטרל (N) לדרייב (D) והייתה דפיקה חזקה בגיר, ניסיתי לראות אם זה קורה שוב אז העברתי שוב לניוטרל ואז לדרייב והיה שוב את הבום. חיברתי מחשב רכב וקפצה לי התקלה p0705 (צירפתי תמונה למטה), מישהו יודע להגיד לי מה יכול להיות הסיבות לזה? חשוב לציין שמאז נסעתי עוד קצת ולא הייתה עוד דפיקה, אבל התחיל לקרות משהו מוזר אחר שאני לא יודע עד כמה הוא קשור אבל אני משער כי זה התחיל מאז הדפיקה.. לפעמים ברגע שאני לוחץ על הברקס (בין אם בנסיעה או רכב עומד מונע) הנורה של הרוורס נדלקת לי בלוח שעונים, האורות רוורס נדלקים מאחורה והמצלמת רוורס שלי נכנסת לפעולה
  6. תוקנה הבעיה, זה היה חיישן קראנק בסוף..
  7. יום שישי בערב, במהלך נסיעה סדירה וקצרה הרכב שלי החליט לשבוק חיים.. במהלך נסיעה איטית יחסית פתאום שמתי לב שנדלקו לי הנורות ברכב והרכב האט את נסיעתו. אמרתי לעצמי נכבה ונניע מחדש כי היו רכבים אחרי בכביש חד סטרי. כיביתי ומאז הרכב לא הניע.. יש למישהו מושג מה יכולה להיות הבעיה? ניסיתי להניע עם כבלים, בוסטרים, ואפילו לשים מצבר חדש יותר מרכב אחר ועדיין לא מניע (כך שאני משער שלא מדובר במצבר או אלטרנטור, מה גם שלפני שבועיים שלושה בדיוק נכנסתי לאיזה מוסך והוא נתן לי בדיקה על המצבר והאלטרנטור ואמר שהכל תקין). למישהו יש רעיון מה יכולה להיות הבעיה לפני שאני סתם יאכל אותה בגרר 🙏🏼🙏🏼
  8. היי, רציתי לשאול לגבי C4 בין השנים 2013-2015 מה ההמלצות עליה? מה תקלות, מחלות ידועות? (וכמובן כמה עולה לתקן במידה ואחת התקלות האלה מופיעות) מדובר על גרסת ה1.6 האטמוספרית במידה ולא מומלץ.. איזה רכב חלופי כן מומלץ להביא במקומו? חשוב לציין שאני מחפש רכב בטווח השנים האלה ואת הרכב הנ"ל אפשר למצוא היום באיזור ה11 12 אלף עם 150K ק"מ
  9. יכול להיות אבל שזה גם מצבר וגם אלטרנטור? כי תמיד היו לי נפילות מתח לכמעט 10v מ14v והאורות קריאה בפנים הבהבו לי עוד לפני כשנה מאז שהתקנתי את המערכת, לא משהו שהפריע לי כלכך אם להגיד את האמת כי זה לא הפריע לתפקוד של הרכב, אבל עכשיו התחילו גם האורות בחוץ לעמעם
  10. שלום לכולם יש ברשותי לנסר 2005 שמותקן עליה מערכת הגברה קטנה ומערכת מולטימדיה (לא יודע עד כמה זה קשור לבעיה אבל בכל מקרה). עכשיו הבעיה היא שלרכב יש נפילות מתח וזה מתבטא בכך שהאורות דרך התחילו להבהב, כנל לגבי האורות קריאה בפנים והאורות בלוח השעונים. בנוסף, שאני מדליק את האורות ברכב מתחיל לצאת רעש של חשמל מהרמקולים (בגלל זה הזכרתי את המערכת הגברה, אולי היא מעמיסה על המצבר לא כלכך מבין בעניין). חיברתי מחשב רכב קטן obd2 שמתחבר לטלפון, וראיתי שיש נפילות מתח בתדירות יחסית גבוהה מ- 14V ל- 10V מישהו עם ניסיון או שקרה לו בעבר ויודע להפנות אותי לבעיה? מצבר או אלטרנטור או משהו אחר? באוטו יש מצבר של varta מאוגוסט 2018, עברו שנתיים וקצת בערך, בגלל זה אני לא יודע עד כמה הבעיה היא במצבר כי למיטב ידיעתי מצברים כאלה מחזיקים כ3 שנים. מצורף גם סרטון של האורות שתבינו בערך על מה אני מדבר. תודה לעוזרים :) 1776895938_WhatsAppVideo2020-12-17at19_32_55.mp4
×
×
  • תוכן חדש...