Jump to content

orelshitrit1

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי orelshitrit1

  1. יש לי את אותה הבעיה. מאזדה 2 שנת 2008, נורית כריות אוויר מהבהבת 5-8, ניגש לריקול במאזדה ביום שני הקרוב. אם תוכל לעדכן איך הלך לך בריקול זה יעזור לי מאוד, תיקנו לך את הבעיה? קיבלו את הרכב למרות נורית כריות האוויר?
×
×
  • תוכן חדש...