כבר שנה שאני מרגיש רעידות ורעש מוזר (אפילו השכנים העירו לי על רעש מוזר מכיוון המכסה מנוע) באבאו שלי כשהמדחס של המזגן נכנס לעבודה. מבדיקה (שנערכה לפני כשנה) נאמר לי שהבעיה יכולה לנבוע מהמדחס של המזגן או מהמותחן, ושבתכלס אני יכול להמשיך לנסוע ככה.
מבחינת המזגן - הוא מקרר יפה יחסית לאוטו בן 9, מה שבאמת מפריע זה העניין עם הרעידות שדי מציק בנסיעה עירונית.
יש לציין שכאשר המדחס לא בעבודה יש שיפור עם עניין הרעידות והרעש נעלם כלא היה, ובניוטרל פחות מרגישים את הרעידות אבל עדיין יש רעש לא טוב מהאזור.
אני מתכנן למכור את האוטו בקרוב והוא גם אמור להיכנס בקרוב לטיפול 150000 וחשבתי לטפל בעניין על הדרך, כמה אתם חושבים שיעלה לי הסיפור? זו באמת נראית לכם בעיה במדחס?