Jump to content

אישתשח

  • הודעות

    4
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי אישתשח

  1. היי. תודה. מובן, אבל, ברכבים אחרים זה לא קרה לי. למשל, בפולקסווגן הישנה - אוויר קר מתחיל לצאת מהפתחים כ-15-30 שניות אחרי ההתנעה. גם אם לא התחלתי ממש לנסוע. בטויוטה, זה פשוט לוקח המון זמן. 10 דקות של נסיעה בדרך בין עירונית עד שמתחילים להרגיש שהאוויר מתחיל להתקרר. גם כשהצנרת רותחת זה לא מסביר שאין שום שינוי בטמפרטורה. הייתי אמור לראות התחלה הדרגתית של קירור שהולכת ומשתפרת עם הזמן. נראה שהמזגן לא מתחיל אפילו להפעיל את המדחס. אשר לסירקולציה - זה לא משנה יותר מדי. בדקתי. גם צפוי שלא ישנה יותר מדי. האוויר מהמזגן חם יותר מהאוויר בחוץ מכיוון שהצנרת חמה מאוד והמדחס כנראה לא מתחיל לקרר. הצנרת היא זאת שמחממת את האוויר (קצת כמו שהצינורות בקולטי השמש שעל גגות מחממים את המים). לא באמת משנה אם המסלול של האוויר מתחיל בתא הנוסעים (בסירקולציה) או שהוא מתחיל איפשהו בפתח יניקה בחוץ (כשאין סירקולציה). יתרה מכך, אמנם לא ערכתי ניסוי מסודר אבל נדמה לי שבמצב ECO עם האיוורור ב-FAST זה אורך יותר זמן מאשר FAST במצב רגיל. נ.ב פעם שוטטתי בתפריט CAR של מערכת המולטימדיה ומצאתי שם משהו בשם דומה ל-Efficient Ventilation. הוא היה מופעל. אולי זה קשור? תודה
  2. היי. שאלה - אולי מישהו יודע. יש לי טויוטה אוריס היברידית 2018. בדרך כלל הכל מצויין. אבל, בשרב נראה שהמזגן מתחיל להוציא אוויר קר בערך 10-15 דקות מתחילת הנסיעה. עד אז הוא מוציא אוויר חם. אני חושד שזה אולי קשור ל"פיצ'ר" שתוכנן במתכוון, אולי כדי לחסוך באנרגיה כשהמנוע עדיין לא הגיע לטמפרטורה המיטבית. האם זאת התנהגות נורמלית? אולי בכלל מקובלת במכוניות חדשות מאוד? האם אפשר לשנות אותה בעזרת קונפיגורציה? אם לא - מישהו מכיר מוסך מורשה טויוטה באיזור המרכז, שלא ינסה להגיד לי ש"זאת ההתנהגות הטבעית"? תודה רבה.
×
×
  • תוכן חדש...