שלום לחברים,
ברשותי יונדאי אקסנט שנת 2007.
בתקופה האחרונה מסיבות הקשורות לצודקת, נדרשתי לעשות שיפוץ למנוע (ראש מנוע). הרכב חזר לכביש ולאחר כשבועיים במהלך נסיעה החל לגמגם (רעידות), בעודי נכנס לחנייה בהילוך אחורי הרעידות החמירו ונדלקה נורת "בדוק מנוע". נכנסתי למוסך ושם טענו שהמחשב מצביע על סליל שכשל. לאחר החלפה וכמה מאות שקלים שנשארו מאחור, יצאתי שוב לדרכי ונראה שהכל בסדר, אך... מספר ימים לאחר מכן, שוב, אותה בעיה בדיוק, אותן הרעידות ואותה הודעה. חזרתי למוסך. הרכב ממתין לבדיקה חוזרת (מחר).
מה דעתכם? האם יש סיכוי סביר ומעלה שאין כל קשר בין העבודה על המנוע לכשל של סליל ההצתה? האם יתכן שבאופן מקרי, לאחר 10 שנים של נסיעה, כשל סליל אחד ועוד אחד מספר ימים לאחריו?
האם ייתכן שמשהו מקצר או פוגם את הסלילים וההחלפה שלהם לא באמת פותרת את הבעיה?
האם מישהו בפורום חווה תופעה דומה?