הי
מחפשת רכב משפחתי למשפחה בת 4 נפשות (בני נוער) שצריכה לשמש לנסיעות קצרות במהלך השבוע ונסיעות ארוכות , לעיתים מעט בשטח בסופש. לעיתים גם מצטרף הסבא ואז הכל יותר צפוף.
אני יודעת ש2008 היא מעט צפופה או "בול" ל4 אנשים אך מכיון שהיא סוג של קרוסאובר ומכיון שאפשר להשיג אותה עכשיו בליסינג במחיר טוב (פחות ממשפחתית רגילה) אני תוהה אם זו עסקה משתלמת . אם לא - אשמח לשמוע על רכבים אחרים (שוב - ליסינג תפעולי) שיתנו תמורה טובה בעד אותה אגרה .
מודה מראש לעונים