Jump to content

shimon90

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי shimon90

  1. היי, רוצה לדעת באיזה רכב המערכת שמע טובה יותר, במאזדה 2 החדשה, או באיביזה של השנתיים אחרונות / איביזה החדשה. אני מדבר על הסטנדרט לא על fr וכו'.. תודה.
×
×
  • תוכן חדש...