Jump to content

mao0or1

  • הודעות

    2
  • כאן מאז:

הנקודות של mao0or1

חדש בפורום

חדש בפורום (1/14)

1

מוניטין

  1. תודה על המענה, יש לך מושג מה הצריכת דלק של ה90?
  2. היי חברים, אני מתעניין ברכישה של רנו קליאו דור 4 - 2013 בגרסה הידנית של ה75 כוחות סוס או הגרסה הידנית של ה90 כוחות סוס. אשמח לרשמים, המלצות, חסרונות, צריכת דלק אמיתית וכדומה תודה!
×
×
  • תוכן חדש...