שלום,
אני זקוקה להמלצה מהו רכב מסחרי הכי טוב עם נפח אחורי הכי גדול וגבוה.
(לצורך חנות ניידת וזקוקה לשטח רב וגבוה ככל האפשר)
הדרישות: מותג אמין עם אחריות.
נגיד תקציב עד 160 אלף...
מסחרי רשיון ב'.
אז מה שראיתי זה כמה דגמים אפשריים וחלקם בכלל יקרים יותר מהתקציב שלי:
פיאט דוקאטו
איווקו דיילי 4 טון
יונדאי h350
רנו מאסטר ארוכה
פורד t350
מי יכול להמליץ על המותג הכי אמין ופחות יקר עם נפח אחורי ענקי אבל שאני לא אוציא בצורה מטורפת את החסכונות שאין לי...
תודה למשיבים