Jump to content

Shay Arad

  • הודעות

    1
  • כאן מאז:

כל מה שפורסם על ידי Shay Arad

  1. צהריים טובים, אשמח לשמוע את דעתכם בנוגע למספר רכבים (מתעניין בכולם דרך מסלול ה-0 ק"מ): 1. קיה ספורטז' מנוע 1.6. האם המנוע מספיק חזק או שתהיה תחושה שהרכב "לא סוחב"? מה צריכת הדלק? תקלות נפוצות? הערות כלליות? 2. מיצובישי ASX. לא מכיר את הרכב בכלל והייתי שמח לשמוע מה דעתכם. 3. ניסן קשקאי דיזל. חוות דעת כללית (האם יקר יותר בכ15K משאר מקיה והמיצובישי, האם שווה להשקיע את הכסף עבור מנוע דיזל או לא משתלם?) פרטים כלליים, כרגע נוסע על יונדאי טוסון 2009, הרכב משמש בעיקר לנסיעות בתוך העיר ואני סובל מצריכת הדלק הגבוהה (1:6). מחפש רכב בקטגורית פנאי שטח, אך שיהיה חסכוני יותר. התקציב הוא עד 140K עם עדיפות לרכב חדש. תודה רבה! שי
×
×
  • תוכן חדש...